Per Camper naar Noorwegen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu Per Camper naar Noorwegen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu

Per Camper naar Noorwegen

Door: Harry J.Wildschut

Blijf op de hoogte en volg Harry J.

27 Juni 2017 | Noorwegen, Oslo

27 juni 2017.
Jullie geloven het niet maar gisteren heel de dag onderweg het zonnetje en bij aankomst in Oslo gaat het regenen.
Ben met de bus naar de stad geweest. Ook Oslo is een multiculturele stad en juist met OV zie je mensen uit alle delen van de wereld.
Vandaag ga ik rustig onderweg naar Gotenburg om daar morgen in te schepen. Ik ga maar weer met de vrachtboot terug. Het eten aan boord is goed en de hut nog beter.
Ik heb geen zin om 1250 kilometer via Kopenhagen Noord Duitsland en dan over de Duitse autobanen terug te rijden. Met name de route Hamburg- Bremen zijn mij tot in den treuren uit het verleden bekend.

Aan boord kan ik nog wel een internet verbinding oppikken om nog wat te schrijven.

• 27 Juni 2017 - 11:23

Ans:

Een mooie reis en ervaring.
    Lijkt me leuk reizen met al die boten. .
    Goede thuisreis en dank voor het delen.
    Foto.s zien we nog graag.
    Lieve groet

• 27 Juni 2017 - 12:42

Gunter:

Welkom aan Boord ,maak er nog een leuke reis van , het is iets beter geworden met het weer , niet meer zo heet .ook lekker Groetjes

• 27 Juni 2017 - 16:57

Rob Apon:

Hallo Harry,
    Ik geniet van je reisverslagen. Zelf ben ik met NKC op stap geweest en met 4 solo's een mooie toer langs de Moezel gedaan (jou niet onbekend) ik hoop je snel weer te zien. Campergroet Rob

Harry J.

Camperreiziger bij uitstek. Nu als single rijder. Schrijver van routegidsen bedoeld als leidraad voor individueel reizende camperaars. Alle reeds verschenen routegidsen zijn te bestellen op www.uwcampertoergids.nl

Actief sinds 27 Juni 2016