Per Camper naar Andorra - Reisverslag uit La Puebla de Castro, Spanje van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu Per Camper naar Andorra - Reisverslag uit La Puebla de Castro, Spanje van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu

Per Camper naar Andorra

Door: Harry J.Wildschut

Blijf op de hoogte en volg Harry J.

21 Juli 2017 | Spanje, La Puebla de Castro

Nu op de camping Bellavista waar het gisteren 32 graden was en nu 21 graden om 11 uur. Het is een camping in Spanje want gisteren dus 20 juli ben ik vanuit Andorra via de Spaanse kant van de Pyreneeën gereden. Twee uur rijden en 1 Duitse motorrijder en 1 camper tegen gekomen in anderhalf uur rijden. Ik heb al veel gezien maar deze rit was wel één van de mooiste in mijn camperleven. Vandaag ga ik de Pyreneeën oversteken naar de Franse kant. Dan kom ik dicht in de buurt van de col de Tourmalet en de col d’Aspin.

• 23 Juli 2017 - 09:16

Gunter:

heel veel kijk genot wensen we je , de Pyreneeen over en dan Frankrijk in , een mooie Trip ,heb je een mooie Tour achter je Groetjes

Harry J.

Camperreiziger bij uitstek. Nu als single rijder. Schrijver van routegidsen bedoeld als leidraad voor individueel reizende camperaars. Alle reeds verschenen routegidsen zijn te bestellen op www.uwcampertoergids.nl

Actief sinds 27 Juni 2016