Per Camper naar Andorra - Reisverslag uit Vierzon, Frankrijk van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu Per Camper naar Andorra - Reisverslag uit Vierzon, Frankrijk van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu

Per Camper naar Andorra

Door: Harry J. Wildschut

Blijf op de hoogte en volg Harry J.

16 Juli 2017 | Frankrijk, Vierzon

15 juli 2017
Vandaag eigenlijk teveel gelummeld. Ik wilde een paar Camperplaatsen bezoeken maar dat lukte helemaal niet. Volgens de veel geroemde app. Campercontact van de NKC heb ik een paar zg. camperplaatsen bezocht. Jammer het waren slechts Service stations. Uiteindelijk in een dorp nabij Vierzon vond ik een Camperplaats die de naam waardig was. Maar de dag afstand was door dat gelummel slechts 300 kilometer. Gevolg is dat ik morgen 550 kilometer moet rijden om op tijd op de afspraak in Carcassonne te zijn. Jullie horen er weer van.
De NKC zal ik na mijn terugkomst in NL persoonlijk benaderen over de kwaliteit van de app. Campercontact.

• 16 Juli 2017 - 21:13

Ans:

Harry

Doe je rustig aan.. 550 km. is eigenlijk teveel.

Ook wij ergeren ons al jaren aan de NKC kwaliteit. Alle parkeerplaatsen waar je mag staan, worden camperplaatsen genoemd.
    Wij gebruiken de bestanden van i-camping-car... deze zijn nauwkeuriger.

• 16 Juli 2017 - 22:02

Inge:

Vind ik ook hoor pa...dan bel je maar dat je een dag later komt...geen stress hoor...op je gemak doen..en dat begrijpen ze ook wel...dus je afspraak maar even een berichtje sturen dat je een dag later komt..
    Liefs vanuit Egypte

• 17 Juli 2017 - 09:43

Kees Bruin De:

Harry jij treft het dan slecht,ik heb die ervaring niet met kampercontact maar lees als ik vreemd ben wel altijd even de recensies.
    Fijne reis verder en je ben in Frankrijk in mijn arbeidzaam leven keken ze daar nooit op dagje later.

Harry J.

Camperreiziger bij uitstek. Nu als single rijder. Schrijver van routegidsen bedoeld als leidraad voor individueel reizende camperaars. Alle reeds verschenen routegidsen zijn te bestellen op www.uwcampertoergids.nl

Actief sinds 27 Juni 2016