Per Camper naar Noorwegen - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu Per Camper naar Noorwegen - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu

Per Camper naar Noorwegen

Door: Harry J.Wildschut

Blijf op de hoogte en volg Harry J.

28 Juni 2017 | Zweden, Gotenburg

28 juni 2017
Een verkeerde planning gemaakt. Gisteren overnacht in Tanumshede naast een gigantisch winkelcentrum. Vanmorgen op het gemakske (dat is Zeeuws) naar Gotenburg gereden. Edoch dacht ik vanaf 1600 uur in te kunnen schepen moet het schip vanavond om 19 00 uur nog aankomen. Lossen en laden en om 02 00 uur vannacht afvaart naar Gent. Aldus is de planning. Om 20 00 uur vanavond moet ik mij opnieuw melden. Op de vraag waar ik zolang mocht parkeren werd negatief gereageerd.
Dat heb ik vaker gehoord en de oplossing in dit soort situaties is een security functionaris vragen waar je het beste kunt parkeren en je krijgt keurig een plaats aangewezen. Een vrijmoedig mens heeft de halve wereld en de andere helft is voor de brutale mens.

• 28 Juni 2017 - 17:44

Inge:

zo ken ik je Pa haha... je bent er dus.. goeie vaart!

• 28 Juni 2017 - 20:26

Gunter:

We wensen je een hele reis terug , dat zal we 2 dagen duren voor je in Gent bent n en als de navigatie
    uit valt , door de hakkers ,alles ligt plat in de havens , we zien je wel verschijnen ,Dag Harry

• 28 Juni 2017 - 21:56

Dorotique:

goeie terugreis naar Gent

Harry J.

Camperreiziger bij uitstek. Nu als single rijder. Schrijver van routegidsen bedoeld als leidraad voor individueel reizende camperaars. Alle reeds verschenen routegidsen zijn te bestellen op www.uwcampertoergids.nl

Actief sinds 27 Juni 2016