Per Camper naar Noorwegen - Reisverslag uit Fagernes, Noorwegen van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu Per Camper naar Noorwegen - Reisverslag uit Fagernes, Noorwegen van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu

Per Camper naar Noorwegen

Door: Harry J.Wildschut

Blijf op de hoogte en volg Harry J.

25 Juni 2017 | Noorwegen, Fagernes

25 juni 2017
Het landschap is als steeds wonderschoon en zeer afwisselend. Hetzelfde kan van het weer gezegd worden, maar dan alleen afwisselend: vanmiddag op 1500 meter hoogte 5 graden en nu op de camping 11 graden.
Bijzonder is dat bij aankomst op de camping het zonnetje scheen bij 15 graden, reden voor de Noren om met ontbloot bovenlijf te gaan zonnen. Ik heb nog een trui aangetrokken om even in het zonnetje te gaan zitten.

Opvallend is ook dat op dit moment ( 09 30 uur) geen enkele TV antenne van de Noorse camperaars omhoog staat. En er staan er echt veel campers met een Noors kenteken en niet van die kleintjes ook nog.

Het kan zomaar zijn dat ik morgen twee etappes oversla. Minder dan 200 kilometer van Oslo af en ik had me voorgenomen meer dag één dag in Oslo te blijven. Het is tenslotte de hoofdstad en grootste stad van Noorwegen. 675000 inwoners liefst. Het OV schijnt spectaculair te zijn. Ik ben benieuwd wat ik morgen ga beslissen.

• 26 Juni 2017 - 08:31

Gunter:

wij zijn ook benieuwd wat de volgende stap is , je zou al die mensen in Oslo een hand moeten geven
    dan ben je effe bezig ,de Groetjes

Harry J.

Camperreiziger bij uitstek. Nu als single rijder. Schrijver van routegidsen bedoeld als leidraad voor individueel reizende camperaars. Alle reeds verschenen routegidsen zijn te bestellen op www.uwcampertoergids.nl

Actief sinds 27 Juni 2016