Per Camper naar Noorwegen - Reisverslag uit Notodden, Noorwegen van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu Per Camper naar Noorwegen - Reisverslag uit Notodden, Noorwegen van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu

Per Camper naar Noorwegen

Door: Harry J. Wildschut

Blijf op de hoogte en volg Harry J.

18 Juni 2017 | Noorwegen, Notodden

Er was markt in Hokksund en ik ben niet zo van de markten.
Doorgereden naar Notodden. Onderweg heb ik eerst op mijn gemak en in alle rust boodschappen gedaan. Met de bedoeling een Hamburger met aardappeltjes te bakken. Wel : Geen gas, maar dan ook helemaal geen gas.

De flessen waren leeg en de oorzaak is natuurlijk dat tijdens de zeereis de koelkast enkele dagen gas gebruikt heeft. Dus zeereis is prima maar geen direct aan bederf onderhevig voedsel in de koelkast. Of nog beter direct na aankomst gas vullen.

Ik heb een LPG tank en in Noorwegen zijn slechts 130 LPG stations. Vandaag, zondag 18 juni, ga ik dus uitzoeken waar ik LPG kan tanken.
Hier in Notodden is een z.g. staafkerk die wil ik ook gaan bekijken en fotograferen.

Harry J.

Camperreiziger bij uitstek. Nu als single rijder. Schrijver van routegidsen bedoeld als leidraad voor individueel reizende camperaars. Alle reeds verschenen routegidsen zijn te bestellen op www.uwcampertoergids.nl

Actief sinds 27 Juni 2016