Richting Zuid Europa en eventueel Marokko - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu Richting Zuid Europa en eventueel Marokko - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Harry J. Wildschut - WaarBenJij.nu

Richting Zuid Europa en eventueel Marokko

Door: Harry J. Wildschut

Blijf op de hoogte en volg Harry J.

11 Oktober 2016 | Frankrijk, Narbonne

Eén telefoontje naar een vroeger golfmaat resulteerde in een aangename lunch met een aantal golfvrienden van vroeger.
En ze zijn allemaal 10 jaar ouder geworden net als ik. In ieder geval een aangename dag in Carcassonne.
Vanavond nog een gezellige voortzetting bij Madame Carca.
Dat is een restaurant in La Cité. Ik geloof dat ik maar in Frankrijk blijf. 1500 kilometer nog naar Tarifa lokt me niet erg. Het alleen lange afstanden rijden met de camper valt me tegen

• 11 Oktober 2016 - 21:54

Inge Wildschut:

Waarom zou je verder gaan als je het daar ook naar je zin hebt...lekker genieten dan in Frankrijk...

• 12 Oktober 2016 - 10:31

Harry:

Helemaal eens met Inge; blijf lekker in zuid frankrijk ' hangen'. Of nog even Costa Brava aandoen. Lijkt me heerlijk zo van dag tot dag je plek te kiezen.

• 12 Oktober 2016 - 15:58

Kees Bruin De:

Harry ga lekker naar bv de Costa Brava maar in ieder geval probeer te genieten.

Harry J.

Camperreiziger bij uitstek. Nu als single rijder. Schrijver van routegidsen bedoeld als leidraad voor individueel reizende camperaars. Alle reeds verschenen routegidsen zijn te bestellen op www.uwcampertoergids.nl

Actief sinds 27 Juni 2016